Schadeherstel Bos Postema, Grootegast

Wij streven naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Kwaliteit staat bij ons centraal. Wij waken over uw belang en de waardevastheid van uw auto.
Schadeherstel Bos-Postema is een Focwa Eurogarantbedrijf. Dit keurmerk biedt u een extra zekerheid.
Een Focwa Eurogarantbedrijf is een waarborg voor vakkundig herstel.
FOCWA Eurogarant bedrijven houden zich aan, en worden gecontroleerd op, alle wettelijke eisen die gesteld worden op het gebied van Arbo, kwaliteitszorg en milieu.

Hierdoor bent u verzekerd van:

  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Optimale bedrijfsuitrusting
  • Goed opgeleid personeel
  • Uitstekende service
  • 4 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden

Onze werknemers
Met ons vakkundige schadeteam en goed opgeleide vakmensen zijn wij in staat bijna alle mogelijke autoschades in onze eigen werkplaats te herstellen, dit in combinatie met een optimale dienstverlening naar onze klanten. Door voortdurend te investeren in opleidingen en bij- en nascholing, moderne productiemiddelen en de nieuwste reparatiemethoden, heeft schadeherstel Bos-Postema het Focwa Eurogarant keurmerk behaald.

De tussenpersoon is een vakman                                      
In zijn column in de rubriek OverGeld van De Telegraaf, breekt Anton Rietveld  een lans voor de financieel adviseur.

Veel verzekeringen kun je gewoon  op internet afsluiten, dat was  vroeger natuurlijk niet zo. Toen werden verzekeringen voornamelijk  verkocht via een agent, de assurantietussenpersoon. Zo’n man kent veel  polisvoorwaarden goeddeels uit zijn hoofd doordat hij er al jaren mee  werkt. Hij kent de praktijk immers. Hij weet vaak ook of er verzekeraars  zijn die aan de voordeur goedkoop schijnen, maar aan de achterdeur (bij  schade) klant-onvriendelijk blijken. De man heeft vakdiploma’s en hij  wordt voortdurend op nieuwe ontwikkelingen bijgeschoold. De  tussenpersoon is een vakman en hij moet ook wel, anders gaat hij in een  markt met kritische consumenten ten onder.  Waar  de leek ook niet bij stilstaat: bij een schade staat een tussenpersoon  als deskundige tussen de verzekeraar en de klant. De praktijk bewijst  dat verzekeraars een schade soms op verkeerde gronden afwijzen. Mét  tussenpersoon is de kans natuurlijk veel groter dat dat wordt opgemerkt,  de verzekeraar zal daarom automatisch voorzichtiger zijn om de schade  zomaar even af te wijzen.

“Een  groeiend aantal verzekeraars bieden hun producten ook rechtstreeks aan  de klant aan. Ik ben van mening dat je een fors risico op  teleurstellingen loopt, als je – als leek – je verzekeringen  zelf wilt regelen, dus zónder tussenpersoon. Je weet als leek immers  niet waar je op moet letten. De praktijk bewijst dat, en dat is  eigenlijk niet meer dan logisch. Je begeeft je op glad ijs als je een  polis afsluit waarvan je de gevolgen niet kan overzien. De tussenpersoon let hier specifiek  op en geeft de juiste informatie die nodig is voor een product op maat, zodat mensen niet voor onaangename verassingen komen te staan. (Bron: De Telegraaf)

Onze privacy policy
Conform de nieuwe wetgeving voor de AVG staat onze privacy policy hier.

Schade online melden

Meldt uw schade hier online en wij nemen contact met u op voor een prijsopgave.

Schade melden

Meer informatie

Meer weten over uw schade, onze werkwijze of een offerte opvragen?

Klik dan hier